לתיאום הרצאות, ייעוץ ארגונומי
ויציבה נכונה התקשרו עכשיו
050-6980009
  • Facebook Social Icon
  • Blogger Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • LinkedIn Social Icon

© 2015 designed by Ruth Boussidan - Studio Afarsemon 

בישיבה קשה לנו יותר ליישר את הגב יחסית לעמידה והגב נוטה להתכופף קדימה יותר. נוסף לכך במשך השנים מתקצרים שרירי בית החזה, האגן והרגליים ואז קשה אף יותר ליישר את הגב.
מטרת המתיחות היא לצאת מהמנח הכפוף שלנו,להחזיר את עמוד השדרה למנח הניטראלי שלו ולהתרגל לאט לאט ליישר את הגב.                                                               מטרה נוספת היא שחרור שרירי בית החזה כדי לאפשר פתיחת בית החזה,יישור הגב ומניעת כאבי גב.  

מתיחות למשרד חשובות ביותר ליושבים שעות ארוכות. ישיבה הינה מנח סטאטי המעמיס על הגב התחתון,העליון,הכתפיים והצוואר. יציאה ממנח זה לעיתים קרובות מומלץ ביותר למניעת כאבים במפרקים אלו. מתיחות אלו מתאימות גם לכל מי שסובל מגב כפוף,שרוצה לשפר את היציבה שלו מסיבה אסתטית ולסובלים מכאבי גב מכל סיבה אחרת.  
מומלץ לבצע כמה פעמים ביום למשך 10 שניות לפחות כל מתיחה.

1/1
Please reload