ייעוץ ארגונומי אישי

ארגונומיה  - Ergonomics  (מיוונית: חוק -Nomos /עבודה-Ergon ) הייעוץ הארגונומי מבצע שינויים הנדסיים והתנהגותיים בסביבת העבודה ובאדם בהתאמה. מדע זה עוסק בבחינת היכולות והמגבלות הפיזיות והמנטאליות של האנשים הרלוונטיות לעיצוב סביבת העבודה.

ייעוץ ארגונומי הוא תהליך של התאמת סביבת העבודה, ולימוד עבודה מתוך הבנת היציבה הנכונה תוך דגש על אבחון בעיות יציבה וטיפול ביציבה הלקויה.    

השלבים בתהליך ייעוץ ארגונומי:
 

שלב א 

סקר סיכונים: הערכה ארגונומית של החברה. למידת הארגון ע"י : 

  •   שאלונים: אופי העבודה,פעילות גופנית  אחרי שעות העבודה,בעיות אורטופדיות,וכו'

  •   תצפיות ומדידות: עבודה משרדית ותעשייתית.

 

שלב ב 

  • מתן פתרונות וייעוץ ארגונומיים לסביבת העבודה ומתן תרגילים מותאמים אישית לכל עובד/מנהל לעבודה ולבית.

 

 



 

 

ייעוץ ארגונומי אישי